Egy ötlet arra, hogy írd meg a feljelentést a rendőrségre:


Tisztelt xxxxxxxxxxxxxx Kerületi Rendőrség!

Feljelentést teszek ismeretlen tettes ellen.
Az interneten az árgép honlap ajánlása alapján jutottam el Select Product web áruházba. Két hete a mai napig is üzemelő webáruházban ( 2018. 05. xx.-án) kiválasztottam egy xxxxxFtos xxx tipusu készüléket, mivel a mai napig nem érkezett meg elmentem a honlapon található 1114 Budapest, Bartók Béla út 76. címre, ahol kiderült, hogy már többen hozzám hasonlóan pórul jártak. A vásárlási feltételekbe benne volt, hogyha előre utalom vásárlási összeget akkor a 4000Ft os szállítási díjat elengedik.
Ezért előre elutaltam az összeget.
https://www.selectproduct.hu/index.php?route=checkout/checko..
https://www.selectproduct.hu/index.php?route=information/con..

Ezen héten ezek a cégek fordultak meg mint üzemeltetők a honlapon:

AAA Fleur Kft.
1114 Budapest, Bartók Béla út 76.
24768517-2-43
üzemelő ártatlan cég csak az adatait használják
voltam náluk ők is feljelentik a céget, mert
sorra hozzájuk fordulnak a károsultak.

BX-REX Kft.
1136 Budapest, Hegedűs Gyula u. 29. (Nem átvételi pont)
24837767-2-41
végrehajtás alatt álló cég

Perfect Power Plusz Kft.
Adószám: 25498303-2-41
kényszertörölt cég

A Select product honlap úgy működik, hogy az árgépben az első három találatban a legalacsonyabb árat hozza ki a keresett termékre.
Az árgépben az első három bekeretezett sorba csak akkor lehet bekerülni ha az árgépnek fizet a webáruház.

A select product általában a bekeretezett sor alatt negyediknek került be az árgépbe, pedig az ára a bekeretezett három első cégnél is alacsonyabb volt.
Az átverés mézesmadzagja = Ha vásárlás során ha vevő előre utalja a pénzt elengedik a szokatlanul magas szállítási díjat.

A honlapon található telefont nem veszik fel: 70-205-0065
Emailekre nem válaszolnak.

A gyakori kérdések honlapon több károsult is jelentkezett.
https://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__internet__9..
Ha tisztelt rendőrség a forró nyomon elindulna, a weblap és bankszámlaszám alapján gyorsan eredményt érne el.
Bankszámlaszám: 16200151-18542187 ahová az utalás történt.

Tisztelettel:
Név, cím, email, Telo szám

5 comments:

  1. En a magam reszerol mar megtettem a feljelentest ellenuk.

    ReplyDelete
  2. https://www.scamadviser.com/check-website/selectproduct.hu

    Erdemes nekik is szolni...

    ReplyDelete
  3. 2x rendeltem tőlük, ugyan én mind2x sikeresen meg is kaptam a csomagot, de mint mi is webshop üzemeltetőként tartunk a vásárlóktól így maximálisan igyekszünk kielégíteni Őket. A vásárlókat a törvény sokkal jobban védi mint az eladót. Tehát a fogyasztóvédelem és a NAV ezekre nagyon ugrik névtelen bejelentés esetén is. Ha mást nem, legalább ezt meg tudod tenni, hogy kellemetlenséget okozz nekik, ahogy Ők is Neked.

    ReplyDelete
  4. Én a www.seraphstore.com webáruházzal jártam ugyanígy. Postáztak egy mérethibás terméket, az inget fel sem tudtam venni, annyira kicsi volt, ezért visszaküldtem. Mivel az volt a legnagyobb méret, amelyet rendeltem, nem cserélték, így elálltam a vásárlástól. Több mint 1 éve nem kapom vissza a pénzemet. A hatóságokról meg annyit, hogy a fogyasztóvédelem elutasította a bejelentésemet (erre is hónapokat kellett várnom), a rendőrség a kis összegre figyelemmel (5.200 Ft + a visszaküldött termék postázási költsége) lezárta a szabálysértési eljárást. Még a pénzügyi békéltető testülethez fordulhatnék, de látva az eddigi hozzáállását a hatóságoknak, már nem érdekel az egész, többet ér a nyugalmam, mint a hivatali szerveknél feleslegesen töltött éves szabadságom. Legyenek boldogok a pénzemmel, költsék gyógyszerre. Azért írom le ide, mert ezt a céget még értékelni sem lehet sehol, csak a facebook oldalukon, ahonnan azonnal törlik a negatív véleményeket.

    ReplyDelete
  5. Én most rendeltem tőlük egy Karcher porszívót utánvételesen. Amikor jött a visszaigazoló email, meglepődve láttam, hogy a fizetésnél előre utalás szerepel. Jeleztem emailben, hogy nem ezt az opciót választottam. Másnap válaszoltak, hogy a "Karchert csak előre uralással lehet fizetni, mert közvetlenül Németországból hozatják."

    Az alábbi válaszom után eltűntek, még az Árukereső oldalról is...

    "Tisztelt Nagy-Koleszár Viktória!

    Ad.1: A honlapjukon erre vonatkozó információ nem szerepel.
    Ad.2: Semmi közöm hozzá, hogy milyen formában szerzik be a megrendelt árukat.
    Ad.3: A honlapon pont hogy "Raktáron" megjegyzés szerepel, ami azt jelenti, hogy csak ki kell küldeni.
    Ad.4: A honlapjukon két lehetőség közül tudok választani, azaz az előre utalás és az utánvét közül. Ha én a második lehetőséget választom, akkor legyen szíves ne bírálja felül a döntésemet, vagy ne igazolja vissza a megrendelésemet!
    Ad.5: A sajtóban megjelenő Önökre vonatkozó erősen negatív hírek miatt teljesen kizárt, hogy egy fillért is előre utaljak.

    A fentiek miatt, és a téves tájékoztatás miatt kérem a megrendelésem tekintse tárgytalannak."

    ReplyDelete